De klantenservice van Happy Bricks staat voor je klaar!

Happy Bricks staat voor service en klantvriendelijkheid. Wij zijn pas happy als jij dat ook bent en wij staan voor je klaar! Of je nu een vraag hebt over een product, meer informatie over de webshop wilt ontvangen of een vraag hebt over je bestelling. Ook voor klachten en missende onderdelen kan je contact met ons opnemen. Op deze pagina geven wij meer informatie over Happy Bricks en wij beantwoorden veelgestelde vragen.

Bestellen

Ik woon in België. Kan en mag ik bestellen?
Jazeker! Je bent van harte welkom. Happy Bricks levert zowel aan Nederlandse als Belgische klanten.
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Op de bestellingen bij Happy Bricks zijn de algemene voorwaarden van toepassing, die je hier kan lezen. De algemene voorwaarden zijn tevens van toepassing op de bestellingen van huurproducten.
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kan heel eenvoudig een bestelling plaatsen door het product met de knop aan het winkelmandje toe te voegen en het bestelproces af te ronden. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging per e-mail, informatie over de levering en de digitale factuur die als garantiebewijs dient.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
In je account kan je jouw bestellingen raadplegen en desgewenst annuleren. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de annulering. Wanneer je het bedrag reeds hebt betaald, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op het bekende rekeningnummer, je PayPal-account of creditcard teruggestort. Bestelling die reeds zijn verzonden kan je niet meer annuleren, maar wel retourneren na ontvangst.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde gegevens heb ingevoerd?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Happy Bricks. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00 te bereiken op 030-2022706. Op zaterdag zijn wij bereikbaar tussen 12:00 en 17:00.
Wat is een tweede kans product?
Twee kans producten zijn producten die reeds bij een klant zijn geweest en retour zijn gekomen. Of een product dat door Happy Bricks als tweedehands is ingekocht. Tweede kans producten zijn gecontroleerd op schade en of deze nog compleet zijn. Uiteraard worden de pakketten schoongemaakt en compleet verstuurd inclusief het originele instructieboekje.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Service en klantvriendelijkheid staat bij Happy Bricks hoog in het vaandel. Maar wij zijn ook mensen. Ben je niet tevreden met onze service of heb je een andere klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder. Wij staan voor je klaar!
Wat is de cadeauservice?
Geen tijd om het LEGO of Playmobil product in te pakken? Dan doen wij dat voor je! Voor slechts € 3,99 pakken wij het pakket in. In kleurrijk en neutraal cadeaupapier.

Betalen

Is online betalen veilig?
Ja! Bij Happy Bricks wordt er een beveiligde verbinding via SSL/TSL tot stand gebracht om jouw gegevens te beschermen. Je kan een beveiligde verbinding herkennen aan het gesloten slotje in de balk van je webbrowser.
Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Bij Happy Bricks kan je kiezen voor een betaling via Bancontact (België), iDeal, creditcard, PayPal en ApplePay. Je kan ook kiezen om jouw bestelling achteraf te betalen of om via een bankoverschrijving te betalen.
Kan ik betalen een VVV-bon?
Ja. Wij accepteren VVV Cadeaukaarten.
Wat is het rekeningnummer van Happy Bricks?
Happy Bricks heeft een zakelijke rekening bij ING Bank Nederland. IBAN: NL25ING0009523709
Krijg ik ook een factuur als ik betaald heb?
Ja! De factuur wordt digitaal per e-mail aangeboden zodra de bestelling is verstuurd. Dan gaat namelijk ook de garantietermijn in.
Wanneer wordt een bedrag teruggestort als ik een product heb geretourneerd?
Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen naar je teruggestort zodra wij het product retour hebben ontvangen.
Wanneer wordt een bedrag teruggestort als ik een bestelling heb geannuleerd?
Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen naar je teruggestort zodra de annulering door ons is verwerkt.

Reviews

Hoe schijf ik een productreview?
Op de productpagina kan je het product dat je hebt besteld beoordelen. Jouw review helpt andere klanten van Happy Bricks om te bepalen of het product de moeite waard is om aan te schaffen.
Hoe schijf ik een review?
Na ontvangst van jouw bestelling krijg je per e-mail een uitnodiging om op de website van Webshop Keurmerk een review achter te laten. Jouw review over Happy Bricks helpt andere klanten een goed beeld te vormen over de service van Happy Bricks.
Word ik beloond voor het schrijven van een productreview?
Jazeker! Je spaart in ieder geval 25 punten wanneer je een productreview schrijft. Deze worden na het plaatsen van je productreview automatisch aan je account toegevoegd. Daarnaast maak je kans op een Happy Bricks cadeaukaart t.w.v. € 25,00.
Wat is het verschil tussen een productreview en een winkelreview?
Productreviews schrijf je via de productpagina op de website van Happy Bricks waarin je meer vertelt over het product dat je hebt aangeschaft. Een winkelreview schrijf je op de website van Webshop Keurmerk waarin je de services van Happy Bricks beoordeeld.

Bezorgen en afhalen

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Happy Bricks maakt gebruik van de bezorgdiensten van PostNL en DHL. Jouw bestelling wordt ingepakt in een stevige en milieuvriendelijke blanco doos.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 4,95 voor leveringen in Nederland en € 7,95 voor leveringen in België. Wij leveren gratis aan zowel Nederland als België bij besteding van € 50,- of meer.
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wanneer je een product besteld krijg je direct een indicatie van de levertijd. Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen 3 werkdagen geleverd. Mits het een pre-order met een toekomstige releasedatum betreft.
Kan ik een bezorgmoment kiezen?
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een specifiek bezorgmoment te kiezen. PostNL levert doorgaans van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 21:00. Je krijgt wel een Track & Trace code wanneer je een bestelling plaatst zodat je zelf de zending kan volgen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Op dit moment is het niet mogelijk om een bestelling af te halen of af te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt. Maar wij werken aan een oplossing om jou in de toekomst in onze fysieke winkel of showroom te kunnen verwelkomen.

Garantie

Heb ik garantie op mijn producten?
LEGO en Playmobil hebben goede garantievoorwaarden. Wanneer een pakket incompleet is geleverd of als het pakket beschadigde onderdelen bevat, wordt het voor je opgelost. Ontbreken er stenen of heb je beschadigde stenen? Neem dan contact met ons op en wij lossen het voor je op!
Ik heb missende onderdelen. Wat moet ik doen?
Het is heel vervelend als een pakket incompleet wordt geleverd en het komt gelukkig zelden voor. Mocht een pakket toch incompleet zijn, dan wordt het voor je opgelost. Door de missende onderdelen na te leveren. Neem contact met ons op als je missende onderdelen wilt bestellen. Missende onderdelen worden uiteraard gratis naar je opgestuurd.
Wat is gebruikersschade?
Wanneer er stenen beschadigen door verkeerd gebruik, dan valt dat niet onder de fabrieksgarantie. De kosten voor de vervangende onderdelen zijn dan voor eigen rekening.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Een pakket retourneren is eenvoudig. Je kan tot 30 dagen na de aankoopdatum een pakket zonder reden retourneren. Mits de verpakking nog geseald is. Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening met uitzondering als Happy Bricks nalatig is geweest in het verwerken van jouw bestelling. Door bijvoorbeeld een verkeerd pakket te leveren. Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op jouw rekening. Het retourneren van een gehuurd LEGO pakket is altijd gratis.

Retouradres
Happy Bricks BV
O.v.v. “Jouw bestelnummer”
Van Herwijnenplantsoen 208

3431VP Nieuwegein

Hoe kan ik gebruikmaken van mijn herroepingsrecht?
Wil je gebruikmaken van jouw herroepingsrecht? Dat is mogelijk! Je kan tot 30 dagen na de aankoopdatum een beroep doen op jouw herroepingsrecht. Mits de verpakking nog zoveel mogelijk in de originele staat is. Je kan per e-mail een beroep doen op jouw herroepingsrecht. Zodra wij jouw aanvraag hebben ontvangen en hebben goedgekeurd, heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op jouw rekening.

Je kan ook het formulier herroepingsrecht downloaden en/of afdrukken. Klik hier.

Ik heb het pakket opengemaakt. Kan ik het product nog steeds retourneren?
Wij staan uiteraard voor je klaar, maar een pakket waarvan de seal verbroken is kan niet retour. Wil je toch het pakket retourneren? Neem dan contact met ons op en wij gaan samen op zoek naar een passende oplossing.

Contactgegevens

Is Happy Bricks telefonisch bereikbaar?
Ja! Wij zijn te bereiken op 030-2022706.
Heeft Happy Bricks een correspondentieadres?
Uiteraard;

Happy Bricks
Van Herwijnenplantsoen 208
3431VP Nieuwegein

Staat Happy Bricks ingeschreven bij de Kamer van Koophandel?
Happy Bricks staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met nummer 80052010.
Wat is het BTW-nummer van Happy Bricks?
Het BTW-nummer van Happy Bricks is NL003387491B45.
Wat zijn de openingstijden van Happy Bricks?
Webshop
24 uur per dag, 7 dagen in de week

Openingstijden telefoon/chat

Maandag van 9:00 tot 18:00
Dinsdag van 9:00 tot 18:00
Woensdag van 9:00 tot 18:00
Donderdag van 9:00 tot 18:00
Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 12:00 tot 17:00
Zondag zijn wij gesloten

Speciale dagen

Nieuwjaarsdag: 1 januari 2021 zijn wij gesloten
Goede vrijdag: 2 april 2021 zijn wij geopend van 9:00 tot 18:00
Pasen: 4 en 5 april 2021 zijn wij gesloten
Koningsdag: 27 april 2021 zijn wij geopend van 12:00 tot 17:00
Bevrijdingsdag: 5 mei 2021 zijn wij geopend van 9:00 tot 18:00
Hemelvaartdag: 31 mei 2021 zijn wij gesloten
Pinksteren: 23 en 24 mei 2021 zijn wij gesloten
Kerstavond: 24 december 2021 zijn wij geopend van 12:00 tot 17:00
Kerstmis: 25 en 26 december 2021 zijn wij gesloten
Oudjaarsdag: 31 december 2021 zijn wij gesloten

Contact

Je kan direct contact opnemen met onze klantenservice als je vragen of klachten hebt. Wij staan voor je klaar!

Bel 030-2022706 of mail info@happybricks.nl.